Dieta - jezte málo , ale častěji

14. ledna 2010 v 13:05
Dieta - jezte málo, ale častěji
Jezte málo, ale častěji - ano to je známé dietní pravidlo. Ideální je jíst 5 krát denně, malé dávky jídla. Váš žaludek bude neustále sytý, budete mít dobrý pocit a přitom ještě zhubnete. Důležité je pít
také
dostatek vody - vyvarujte se sladkým džusům a vodám s bublinkami,ty vaší postavě příliš neprospějí.
Ideálním řešením je neperlivá voda či zelený čaj bez cukru. Nezapomeňte také ráno na
snídani
, vynechání jídla po ránu je základní dietní chyba. Snídaně vám nastartuje hned po ránu metabolismus.
Každé sousto 20 krát přežvýkejte
Jídlo je dobré vychutnávat a ne
jen
narychlo sníst, abychom rychle uspokojili pocit hladu - to vede ke zbytečnému tloustnutí. To je další zaručený dietní trik, který vám omezí příjem denní potravy. Vyzkoušejte každé sousto 20 krát přežvýkat, uvídíte, že vás za chvíli velký hlad přejde.
Jídlo na zeleném talíři omezí váš hlad
Proč zrovna jíst jídlo na zeleném talíři? Zelená barva je barvou klidu, spokojenosti a sytosti. Tato barva působí na váš žaludek
tak
, že mozek při jídle ze zeleného podkladu řekne tělu "Stop, už jsem nasycené". Sníte tedy o mnoho méně, než kdybyste jedli z klasického talíře bílé barvy. Bílá barva je barva hladová.
Při jídle nemluvte!
Tuto větu nám říkali už naše maminky, když jsme byli malí a při jídle jsme vyprávěli všem své zážitky. Maminky věděli proč. Proč byste neměli pří jídle mluvit? Pokud při jídle mluvíte, více se vám do těla dostává vzduch, který se společně s jídlem může někde uložit. Následkem může být nepříjemné nadýmání, které ztrpčuje život.
Zdravý a plnohodnotný jídelníček - základ úspěchu
Dietní jídelníček musí obsahovat veškeré
živiny
a vitamíny, které lidské tělo potřebuje.Vynecháte-li byť jen jednu důležitou složku stravy, stane se vám, že kila rychle naberete zpět, až dietní plán ukončíte.
Kolikrát denně jíst?
Kolikrát denně jíst, to je otázka, na kterou se ptají všichni, kteří
chtějí zhubnout
. Domněnka, že čím méně, tím lépe, je špatná a je to vůbec to nejhorší, co můžete udělat. Pro rychlé zhubnutí má tato metoda veliký efekt, na straně druhé, zhubnutá kila se vám rychle vrátí zpět kvůli jojo efektu.
Navíc, špatnou a nedostatečnou stravou si ničíte své zdraví. Odborníci doporučují jíst skutečně pětkrát denně a efekt může být úplně stejný, jako když nejíte vůbec nebo velmi málo. Důležitá je snídaně, svačina, oběd, svačina a poslední jídlo - večeře.
Jak si jídlo naplánovat?
Snídaně je základ dne a vy si můžete dovolit sníst i dostatečně kalorické jídlo - ovšem za předpokladu, že také souběžně s dietním plánem budete pravidelně cvičit. Platí zde jedno pravidlo - pokud máte nedostatek pohybu, měli byste skutečně jíst pouze to, co je potřebné.
Mnoho pohybu = můžete si dovolit větší množství kalorií. Snídaně by zároveň měla být lehká, aby zbytečně nezatěžovala žaludek. Oběd musí být také velmi výživný. Jestli jste skutečně velký jedlík, můžete si dovolit i větší množství například zeleniny, která je pro dietní plán nepostradatelná.
Svačiny mezi obědem a večeří by měly být malé množství zdravého jídla. Zvolit můžete například ovoce. K večeři byste si opět měli dát něco lehčího a velmi důležité je stanovit si pravidelný termín večeře. Poslední jídlo byste neměli mít později než v pět hodin odpoledne.
Základ - cvičení a pitný režim
Správný pitný režim vaše hubnutí ještě zefektivní. Vypít byste měli minimálně 3 litry tekutin denně. Nevhodné je mléko a slazené minerálky. Pijte buď čistou vodu nebo neslazené neperlivé minerálky.
Cvičení je rovněž velmi důležité. Pokud pravidelně cvičíte, zhubnete rychleji, budete se cítit mnohem lépe a vaše tělo bude jen zářit svěžestí.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 informal beach wedding dresses informal beach wedding dresses | E-mail | Web | 16. ledna 2013 v 14:52 | Reagovat

excellent read. Added to bookmarks
http://www.pathdress.net

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
heart