Jak zahnat chuťě

13. ledna 2010 v 15:09 |  Hubnutí
Možná jste slyšeli či někdy četli rady, které vám mají pomoci zahnat chutě tím, že vás od nich "odlákají". Princip je tedy takový, že změníte svůj vzorec chování - místo toho, abyste si sedli a vychutnali nějaký ten pamlsek, vezmete si v době ohlášení chutí třeba žvýkačku, či si půjdete vyčistit zuby a nebo v nejlepším případě vstanete a půjdete se projít, cvičit, umývat nádobí…atd. Rozhodně to můžete vyzkoušet, ale nakolik se vaše tělo dokáže odprostit od myšlenek na jídlo netuším. Jen se hlavně nemučte! To by nikam nevedlo…

Fakta (která neradi slyšíme)
· Chutím lze snadno předcházet, a to tak, budeme-li
jíst pravidelně
a nebudeme vynechávat žádný chod.
· Neměli bychom vynechávat žádnou potravinou skupinu, jelikož tělo dá deficit brzo najevo - objeví se chutě, a to zejména po ne příliš vhodných potravinách (často po výrazně sladkých, slaných či tučných).
· Když budeme předem připraveni a budeme vědět, které potraviny jsou pro nás vhodné, tak budeme vždycky vědět po čem "sáhnout", i když přijdou oné chutě.
· Jde jen o to, najít a
vybrat si vhodnou alternativu.
· Je jen potřeba vědět z čeho lze vybírat a co mít vždy po ruce.
Z čeho lze vybírat a nemít špatné svědomí:
· jogurty a tvarohy do 3 % tuku, kefíry, zákysy, jogurtové mléka
· sýr cottage, Lučina Linie, Lučina Jogurtina, tvarohové pomazánky
· jedná se o bílkoviny
- zasytí
K nim si vzít:
· křehké chlébíky, křehké celozrnné rohlíčky, Racio chlebíky, knäckebroty
· Bebe sušenky dobré ráno, raciolky, müsli tyčinky bez polevy, zamíchat müsli do jogurtu
· 1 ks celozrnného pečiva
· jedná se o komplexní sacharidy
- společně s bílkovinou více zasytí na delší dobu, a zároveň zaměstná déle ústa (důležité u jezení z nudy)
Doplnit:
· ovocem či zeleninou
· získáme z nich vitaminy, minerální látky a jiné prospěšné nutrienty
Rychle do pusy:
· natural oříšky či semínka
· studentské směsi
· sušené ovoce neproslazované (např. meruňky, švestky, křížaly)
· když nemáme po ruce žádný mléčný výrobek ani vhodné sacharidy, je to rychlá volba, abychom nehladověli moc dlouhou dobu (avšak zde pozor na množství, jde o to zahnat chuť a ne poté nejíst hlavní chod)
· nebo pro zpestření zamíchat do jogurtu
· doporučuji mít stále u sebe
A když už si dáte něco, co víte, že není nejvhodnější, nemějte špatné svědomí a přečtěte si tento článek o chutích. Uvidíte, že na ně vyzrajete, a to jen tak, že si dáte to, co vám chutná, ale zároveň je to zdravé. (Děláme, že neslyšíme to, že vám chutná jen to, co je nezdravé
).
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 prom dresses prom dresses | E-mail | Web | 16. ledna 2013 v 14:58 | Reagovat

william cordova is one of the artists who contributed to the works in the sculpture park, and i love his art! hes a genius. its definitely worth checking out
http://www.pathdress.net

2 wedding dresses cheap wedding dresses cheap | E-mail | Web | 17. ledna 2013 v 10:52 | Reagovat

Fascinating article. Were did you bought all the knowledge from. Smile
http://www.movedress.com/function-occasion.html

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
heart