Jídelníček podle Mel B.

14. února 2010 v 19:31 | Treedead
Slavná zpěvačka se skupiny Spice Girls prozrazuje svá tajemství jak se stravuje.

Snídaně plná živin pomůže skvěle nastartovat den. "Ráno začínám s omeletami. Ty jsou připravené pouze z bílků, žádný žloutek. Přidávám do nich trochu krůtí šunky. Také mám ráda cereálie. Zbožňuji rozmixovaný banán s borůvkami. Takový shake mě někdy zasytí na celé dopoledne. Plus samozřejmě hrnek kávy. Bez něj bych se nemohla ani pohnout."
Potom už Mel B stačí jen lehký oběd, jako například salát s tuňákem. K svačině ráda uzobne trochu oříšků, nebo mrkvo-celerový salát. "K večeři miluji rybu, nebo kuře. Jako přílohu si dávám osmahnutou, nebo dušenou zeleninu. Nemusím smažené," dodává bývalá zpěvačka.
Celý týden se Mel snaží dodržovat zdravou a výživnou stravu. Ale vždy jeden den v týdnu si udělá pauzu a odmění se. Dá si přesně to, na co má hříšnou chuť. "Většinou je to hamburger, nebo těstoviny se smetanovou omáčkou. A jako svačinku si dám KitKat. Taky si nezakazuji alkohol. Pokud jdu ven s přáteli, tak si ráda dám sklenku červeného jakýkoliv den v týdnu. Jen nesmím chodit moc často," popisuje Mel.
"Hlavně pamatujte," dodává, "jezte zhruba každé dvě hodiny, aby jste neměla nikdy příliš velký hlad. Jídlo by také nemělo vypadat příliš zdravě. Musí mít hlavně nějakou chuť. Být skvělé a lákavé na pohled. Jinak se vám do něho jen těžko bude chtít pustit."

Jak si připravit jídlo?
Jídlo si, alespoň v hlavě, připravte na celý den dopředu. Mozek pak bude mít pocit, že strava není daleko a nebude propadat panice. Vytvářet pocit nadměrného hladu. Díky tomu nevyšle impulsy k zbytečnému přejídání.

• Stanovte si počet oříšků, které celý den budete ujídat. Rozdělte si svačinu. Tak se nestane, že si budete říkat - ještě trošku, ještě trošku. Bude vám jasné, že když to sníte teď, nebudete už pak mít nic.

• Do práce, nebo kamkoli jdete, si vždy připravte nějaké ovoce. Očistěte mrkev, jablko a zabalte do fólie. Budete tak mít vždy po ruce něco malého a zdravého k zakousnutí.

• Jezte jako Mel B snídaně bohaté na protein. Například: Dvě uvařená vejce nakrájená na plátku toustu. Nebo míchaná vajíčka s houbami a rajčaty. Také shake připravený z nízkotučného jogurtu, mléka a ovoce, které máte zrovna po ruce, je perfektní alternativou.

• K obědu je skvělý kuřecí salát s velkou porcí čerstvé zeleniny a krajíčkem tmavého chleba. Tuňák se zeleninou a pita chléb je Meliným nejoblíbenějším. Zbožňuje také pečená rajčata s nádivkou, posypaná kozím sýrem.

• Chutnou a vhodnou večeří je rozhodně grilované kuře nebo zapékaný losos s citrónem na černém pepři. Jako přílohu vyzkoušejte trochu vařených nudlí či grilovaná rajčata.

• Alkohol si dopřávejte jen výjimečně. A při konzumaci se držte zásady - pít jen z malých sklenic. Budete pak mít pocit, že jste vypila víc, než ve skutečnosti.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
heart