Nová práce, pokus o zpracování jídelníčku

6. dubna 2010 v 6:52 | TD |  Moje tlachání
Jestli dneska půjde všechno hladce, od zítřka půjdu do práce. Konečně! Budu se snažit, sem psát jídelníčky, ale nevím jestli to zvládnu. Ta práce je na směny a jenom doufám, že si nerozbourám metabolismus a moje tělo si zvykne na tu změnu času jídla. :( Celý den budu běhat po pracáku, jdu na školení a pak do práce vyřídit papíry a podepsat smlouvu:) No když vidím to počasí venku, tak se mi nikam nechce, ale potřebuji peníze, tak se na to nemůžu vykašlat. Abych nezapomněla beru doplňky stravy : tabletky kelp teda už jenom s názvem jód, protože firma walmark je přejmenovala, dále pak L-carnitin se zeleným čajem a ještě něčím teď si nemůžu vzpomenout:D Mám ty tabletky v článku, tak se zpětně můžete kouknout:) A můžu říct že fungují, pokaždé když jdu cvičit tak si předtím vezmu 2 a pěkně se u toho zapotím a jsem schopna víc vydržet:) Akorát na váze se to moc neukázalo, dneska jsem se vážila a ubylo sice půl kila, ale když jsem viděla procenta v tucích, tak jsem se zděsila!:( Musím víc pít, aby ty tuky sakumprásk zmizely. 
Jídelníček vidím následovně:
Snídaně: dobrá vláknina, mléko, hrnek mléka, čaj oolong, půl krajíce mazance. 
Svačina: budu ve městě, takže si sebou do tašky beru 2 jablka, tyčinku corny linea, a tyčinku line od bonavity. 
Oběd: no tak svačinu jsem žádnou neměla:( Akorát jsem snědla 2 loupáky, s tvaroh jogurt od madety příchuť tiramisu, tyčinku corny linea, hrnek vody a jsem plnááá
Svačina: 2 křehké plátky s slunečnicovými semínky od bonavita viz. obrázek, jogurtina, 1 pl. tvrdého uzeného sýra, 1 rajče, čaj oolong,0,4dcl vody
Večeře: doplním
Pohyb: chození po městě cca:4km, asi si ještě zacvičím:)
Jo dneska by mi měla přijít nová dieta, tak se těším jak se v ní něco nového dovím:)
Teď mě napadlo, že v jedné z Diet co mám doma, je článek jak se stravovat, když člověk má práci a dělá na směny. Tak mi držte palce prosím, abych neujela!Díky, a mějte se krásně.<3
Nakonec jsem nestihla dojít na pracák,tak mě čeká zítra.
Jdu vařit oběd na zítra - lilkovo- žampiónové rizoto doufám,  že se mi povede:)
plátky
Tady jsou ty zmiňované křehké plátky, jsou vynikající chutnají mí více než knackbroty:)









weakness
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Fína Fína | Web | 6. dubna 2010 v 8:51 | Reagovat

Dekuju za pochvalu :-D Ja budu, samozrejme, nosit vsecky plavky, co doma mam (teda ty jednodilne jen do bazenu :) ).

Pokud hubnes svaly a tuky rostou, tak pridej bilkoviny. Malo sacahridu a DOST bilkovin, abys neztracela svaly. :-)

2 treedead treedead | Web | 6. dubna 2010 v 14:04 | Reagovat

Děkuji ti za radu, co bys mi doporučila jako zdroj bílkovin, kromě masa?

3 Winnie Winnie | Web | 7. dubna 2010 v 7:21 | Reagovat

Ty plátky bych zkusila, ale poté, co jsem vyzkoušela knackebroty se trochu bojím:D Já jím hlavně kukuřičný, všechno ostatní mi přijde jakoby hořký.

4 treedead treedead | Web | 8. dubna 2010 v 15:01 | Reagovat

můžu ti je vřele doporučit:)jsou fakt vynikající:)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
heart