Září 2010

Malé triky proti vlčímu hladu

29. září 2010 v 13:29 Hubnutí

Bez pohybu je každá dieta zbytečná

Většina mužů se s problémem nadváhy trápit nemusí, mají totiž rychlejší metabolismus a přijaté kalorie stačí během dne spálit. Některým ženám
 byl tento dar věnován geneticky, z větší části je ale ženská populace nucena k neustálému pohybu a držení alespoň minimálních diet. V případě nedodržení těchto zásadních aspektů dochází k hromadění tuku nejen v problémových partiích, ale i kolem životně důležitých orgánů.
Ať už držíte dietu nebo pravidelně cvičíte, je nutné
 skloubit tyto dvě procedury dohromady. Bez pohybu jsou diety k ničemu, stejně jako pohyb bez omezení přísunu jídla
. Je ale důležité, abyste k dietám přistupovali svědomitě a za žádnou cenu
 se netrápili hladem
. Drastické diety vám pomůžou jen z počátku, po několika dnech či týdnech vás tělo zradí a začnete znovu přibírat. Nehledě na možnost poškození trávicího ústrojí včetně jater a ledvin

Jak zvládnout vlčí hlad?

Nejznámějším trikem pro zahnání vlčího hladu je dostatečný přísun tekutin. Dávejte však pozor, abyste to nepřehnali. Uvědomte si, že nedostatek, stejně jako nadbytek tekutin, může
 uškodit ledvinám. Pijte neslazené a hlavně nesycené vody
, bylinky a ovocné čaje. Vždy, když pocítíte hlad a víte, že jste před chvílí jedli, trochu se napijte. Na nějaký čas vám dá žaludek pokoj
.
U sebe mějte vždy něco malého k zakousnutí, třeba cereální tyčinku bez polevy. Zažene hlad a tělu dodáte trochu energie. Nebuďte k sobě příliš přísní, klidně si v době hladu kousněte do jakékoliv potraviny
. Jedno sousto většinou na chvíli vystačí a vás nebudou trápit myšlenky na jiné dobroty.

Když máte hlad, nežvýkejte, žvýkačka podporuje trávení a brzy byste měli hlad

Každé sousto pečlivě rozžvýkejte a na další si chvilku počkejte. Pokud si zrovna pochutnáváte na cereálním rohlíku, kousněte si, rohlík položte a znovu si kousněte třeba za minutu. Jste-li zvyklí sníst tři rohlíky, s tímto tempem vám budou stačit pouze dva. Totéž platí u jiných potravin. U teplého jídla se čekat nedá, než byste se dostali k poslednímu soustu, pokrm by vystydl. Zmenšete si každou porci o polovinu a než si přidáte, chvíli vyčkejte. Můžete být mile překvapeni, zjistíte, že vám poloviční porce bohatě stačila.

Jak se odhodlat zhubnout?

29. září 2010 v 13:26 Hubnutí
Hmm článek přímo pro mě:D!

Do jaké skupiny patříte vy?

Existuje několik skupin nešťastníků, které se dají zařadit do čtyř základních. První skupina se k hubnutí nikdy neodhodlá a jedinou aktivitou, do které vkládají svou energii, je plánování. Ve druhé skupině jsou
lidé
se stále opakujícím se scénářem různých neúčinných diet
, které prostě nezabírají. Do třetí skupiny, která je nejběžnější, patří lidé s výdrží několika dnů či týdnů a během této krátké doby pravidelně cvičí a dodržují sestavený jídelníček. Čtvrtá skupina zahrnuje ty, kteří ujišťují sebe i své okolí o nedostatku času a tedy o nemožnosti provozovat jakýkoliv sport nebo přejít na zdravější stravu.
Našli jste svou skupinu nebo se stále přesvědčujete, že ani jedna z nich není váš případ? Vzpomeňte si, kvůli komu jste se rozhodli zhubnout a koho svým ustavičným vymlouváním obelháváte. Z 90% to všichni děláme kvůli sobě, chceme se cítit lépe, chceme lépe vypadat a chceme si bez obav vykračovat v plavkách
nebo v obyčejných džínách a tričku.

Několik užitečných rad, tipů a triků

Všichni asi víte, že nejdůležitějším prvkem při hubnutí je pohyb
. Přinutit se k němu ale mnohdy bývá velice obtížné, tu a tam se vyskytne důvod, proč dnes necvičit a za pár dní na cvičení
 ani nepomyslíte. Velice účinným pomocníkem v pravidelném pohybu je jakýkoliv cvičební či posilovací stroj
, se kterým budete skutečně cítit, že pohyb na vaše problémové partie zabírá. Celé tělo procvičíte například s veslovacím trenažérem a věřte, že se na cvičení budete těšit.
Problém ale někdy není v pohybové aktivitě, nýbrž ve složení jídelníčku. Máte-li pohybu dostatek, ale vysoký příjem energie, maximálně docílíte udržování stávající váhy, nikoliv toužebného shazování kilogramů. Proto si spočítejte, kolik kilojoulů denně spotřebujete a jídelníček upravte. Nahraďte některé potraviny ovocem a zeleninou, mějte dostatečný přísun tekutin, které vám zaženou hlad.
  • Ovoce jezte dopoledne, odpoledne si dejte spíše zeleninu.
  • Snídejte, nastartujete tím metabolismus a tělo bude rychleji spalovat.
  • Nechoďte nakupovat hladoví, nenakupujte každý den a jídelníček si naplánujte na několik dní dopředu
    Vyhýbejte se lahůdkářství a rychlým občerstvením.
  • Cvičte ráno, spálíte více kalorií.
  • Na kus papíru si napište své "moto" nebo důvod hubnutí a vložte jej třeba do ledničky, abyste ho měli na očích vždy, když ji otevřete.
  • Pořiďte si posilovací stroj nebo se domluvte s přáteli a choďte do fitcentra společně.
  • Neponocujte a jděte spát dřív, nebudete mít pozdě večer hlad.
  • Na talíř si dávejte jen poloviční porce. Až ji sníte, chvíli počkejte, jestli se nedostaví pocit sytosti, tím předejdete přejídání a zbytečných kalorií navíc.
  • S hubnutím neotálejte. Chcete-li začít shazovat, neplánujte to na první den následujícího měsíce nebo až na další týden, začněte hned.

středa -zubař děs jídelníček děs

29. září 2010 v 12:32 | TD |  Moje tlachání
ahojky, tak jsem dneska byla u té zubařky no musím říct že hrůza!!! celá pusa mě bolí  jak čert, mám hlad jak vlk, ale můžu jíst až za 2 hoďky a to jenom tekutou stravu. (výhoda? - jogurty, kaše atd..noo moc se mi do toho nechce) - jelikož jsem jedla poslední jídlo až v 1 ráno na noční,tak se mi žaludek svírá v křečích:(( a dala bych si něco pořádného tofu s rýží co se na mě tak směje:(( ) 2 injekce to je už na mě moc. Jinak zítra se zvážím,ale teda moc si nefandím. Nikde doma nemůžu najít krejčovský metr, někde sem ho dala a nevím kde je:( bylo by to přesnější, ale váha je váha:(

Jídelníček sem psát dneska nebudu nemá to dneska cenu. Jo ještě pár slov na závěr...

Holky nekašlete na svoje zuby, za tu bolest to nestojí!! a ony vám to v dalších letech pak oplatí, když se budete o ně starat. Třeba teď nemáte problém s nima, ale jak budete starší tak pochopíte jak je důležitá ústní hygiena. 

Mějte hezký den!
music in the soul

27.září

27. září 2010 v 15:12 | TD |  Moje tlachání
Ahoj holky po dlouhé době se zase ozývám...Jsem líná jako veš:( vůbec se mi nechce psát. Dneska jdu zase na noční. Vůůbec se mi nechce:( ale těším se na příští týden, jdem na oslavu sestřence, tak bude sranda:) Jo tento týden se mám zvážit:( jeeej to bude, nechci tu váhu ani vidět! Co mě ještě čeká? ve středu zubařka po noční fááájn aspoň budu míň trpět, když budu tak utahaná. Kolem mě všichni hubnou, moje segra, která má mimčo, takže musí pomalu, aby neztratila mlíko(má dole 4kg) jaká nespravedlnost!:((, kolegyně z práce má dole 5 cm v pase!!takže hubne ukázkově a já jsem momentálně ztracený případ:( Kurňa do svých narozenin aspoň ty pitomé 3 kila!!(tj. listopad) snad to zvládnu držte mi palečky!!! Mám vás ráda <3

Jídelníček: 
Snídaně: spánek
Svačina: spánek
Oběd:  hrst popcornu, (jako snídaně) - dobrá vláknina,lupínky, hrst oříšků, sušené brusinky, zelený čajík s aloe vera
Svačina: 1 brambor s tvarohem, 1 rajče, 1 bio sušenka
Večeře: doplním
Pití: čajík, voda
Pohyb: bude v práci

lighting

zasloužené volno:)

21. září 2010 v 13:10 | TD |  Moje tlachání
Zdravím holčiny! Tak jak se vám daří? Mě pořád stejně. Pořád stejná rutina, vstanu posnídám, jdu do práce, příjdu z práce a pak dělám hovno:( nebo uklizím, když mám čas, jinak se pořád válím u televize. Příští týden se jdu zvážit:D Nečekám změny, možná jsem i zase přibrala. No do konce roku, bych chtěla aspoň těch 5 kilo dolů, a pak se uvidí:( Jenomže, můj metabolismus je tak líný, že ani blbé deko neshodím. Přemýšlím, že si dám jednodenní půst. V práci to bohužel nejde tak dodržovat, jelikož pořád tam někde lítám, takže bych jim tam asi zkolabovala. Po týdnu v práci, zase 2 dny volna:) Člověk se ani nenadechne a už je volno pryč:( Dneska se těším, jak chlap přijde z práce. Stáhnul kreslené filmíky s asterixem a obelixem:) Nedávno jsme o nich mluvili, tak se těším jak se zasměju. Taková příjemná oddechovka:)

Jídelníček: 
Snídaně: spánek
Svačina: spánek
OBěd: (jako snídaně) - dobrá vláknina, hrst oříšků, mandli, dýňových semínek, mléko, zelený čaj s aloe vera
Svačina: těstoviny s hříbkama a nivou
Večeře: doplním 
Pití: voda,čaj
Pohyb: doplním 

legs

Ticho

17. září 2010 v 11:58 | TD |  Moje tlachání
Ahoj holky, poslední dobou se mi nedaří tak jak bych chtěla..V ničem. Nepřispívám do blogu, nehubnu, pořád žeru, necvičím jen když se mi chce tak zvednu svůj líný zadek, snad se polepším. Možná...Snad? ...Nevěřím!!


Jídelníček:
Snídaně: nic 
Svačina: nic
Oběd: jako snídaně:D ( dobrá vláknina, mléko, kiwi, banán, čaj zelený s aloe vera, čaj hanasaki)
Svačina:zeleninový salát, 3 chlebíčky knuspi
Večeře: kaiserka s paprikovou paštikou tvrdý sýr, 1 banán
II. Večeře: kaiserka s paprikovou paštikou tvrdý sýr, 1 jogurt
Pití: voda, čaj
Pohyb: 30min rotoped, posilko břicho, ruce, záda


Botky reebok easy tone - zkušenosti

11. září 2010 v 20:35 | TD |  Moje tlachání
Ahoj holky, dneska jsem tak přemýšlela, nad těma botkama od reeboku.Četly jste o nich? Četla jsem i pár názorů na ně, vesměs pozitivní, ale vlastní zkušenost je vlastní zkušenost. A jak to vidíte vy? Myslíte, že to má cenu dávat do toho tolik peněz? Případně poprosím majitelky, těchto botiček, jestli by se nepodělily o zkušenosti s nimi. A jestli to zabírá. Děkuju moc!

easy tone

Projekt Elle

10. září 2010 v 12:08 Hubnutí
Elle pro vás připravila unikátní projekt Krásnější s Elle, který startuje v říjnovém vydání časopisu Elle. Jeho součástí je i DVD kolekce se třemi typy cvičení, kterou můžete objednávat už nyní.
Byly vybrány tři špičkové trenérky, které pro vás připravily speciální cvičební program. Díky němu se spolehlivě dostanete do perfektní formy a získáte postavu snů. A to už za 21 dnů.
V DVD kolekci najdete tři typy cvičení pro dokonalé sexy tělo - body shapejógu a kickbox aerobik - a jako bonusy řadu tipů pro krásu od profesionálů.
Cvičení jsou vhodná pro začátečníky i pokročilé.
Na každém DVD najdete navíc speciální bonusy - rozhovory s módní a kosmetickou redaktorkou, výživovým poradcem, trenérkami a reportáže z natáčení.

V prodeji od 15. 10. Objednávky přijímáme už dnes. Prvních 100 z vás navíc získá pleťovou vodu Bioderma Sensibio H2O v hodnotě 399 Kč.



elle
Více na: http://krasnejsi.elle.cz

páátek

10. září 2010 v 10:28 | TD |  Moje tlachání
Tak při pátku, jak jinak než do práce. Dneska jsem se hecla a zacvičila si. Dneska ráno mi to nedalo a zvážila jsem se. Za ty přežírací dny, mám kilo nahoře:( dobře mi tak!Uvidíme jestli se něco změní ke konci měsíce. 

Jídelníček:
Snídaně: celozrnné lupínky, musli active, sušené brusinky, hrst oříšků, mléko, čaj zelený s aloe vera
Svačina: kiwi, 1 bonbón bon pari :((, 1 kus bábovky :( trochu mléka
Oběd: těstoviny s tofu a zeleninou
Svačina: těstovinový salát se zeleninou
Večeře: jablko, tyčinka line
II. Večeře: ovocný tvaroh ovofit
Pití: voda, čaj
Pohyb: 20min rotoped, 120přeskoků přes švihadlo, posilování břicha a stehen, jízda na kole do práce a pak z práce

kiss my ass! =D

Jídelníček

9. září 2010 v 12:24 | TD |  Moje tlachání
Nestíhám...Musím do práce..tak ještě ve spěchu dnešní jídelníček. :)

Snídaně: musli actvie, celozrné lupínky, hrst oříšků, mléko, zelený čaj s alove vera ( vláknina došla)
Svačina: kiwi
Oběd: kuskus s tofu a zeleninkou
Svačina: jablko, kaiserka s hermelínem a cizrnovou pomazánkou
Večeře: kaiserka s hermelínem a okurkou, tyčinka line
II. večeře:  kuskus s tofu a zeleninkou malá krabička
Pití: voda 1,5l
Pohyb: 30min pěší chůze do práce

stronger girl

Co se děje s vaším tělem když hladovíte.

6. září 2010 v 9:03
Když držíte přísnou dietu, okolí si vás pravděpodobně začne všímat. Nejen kvůli splasklému břichu, ale hlavně kvůli vašemu zvláštnímu chování. Možná ani změny ve svém jednání nepozorujete. To proto, že vám hladovka postupně zatemňuje mysl. 
Když se trápíte dietou, tělu chybějí základní živiny, takže vás nutí věnovat se jídlu nepřiměřenou pozornost.Mozek se zase varovným signálům těla o nedostatku energie brání emočním rozkladem a odmítá fungovat na plné obrátky. 
Hladovění naprosto změní vaše emoční prožívání! Považují vás kamarádi za pohodářku? Krutá dieta ve vás klidně probudí hysterickou plačku. Dieta vás může připravit o partnera, kamarády, humor a radost ze sexu. 
Během své jídelní stávky si možná zaděláte na depresi nebo neurózu a v krajním případě si můžete sáhnout na život! Raději na drsné diety zapomeňte a chovejte se ke svému tělu tak láskyplně, jak dokážete.

Jak na hladovění reaguje vaše tělo?
- Bude vám třeštit hlava a budete přecitlivělá na zvuk a světlo
- Uslyšíte zvláštní zvonění v uších, nebudete moci usnout a zaostřit pohled. 
- Vypadají vám vlasy a neustále se budete třást zimou
- Budete slabá jako moucha, nemotorná, oteklá
- Po skončení hladovky pravděpodobně přibere víc, než jste zhubla. A bude to hlavně tuk!

run
zdroj: (Lovestar)

Zářijové pondělí

6. září 2010 v 8:32 | TD |  Moje tlachání
Ahoj holky, tak jsem měla v sobotu slučák ze základky, no dlouho jsem se tak nezasmála, bylo fajn je znova po tolika letech vidět. Jinak co se týče hubnutí, jsem na tom dost bledě, ale jak říkám vážit se budu až ke konci září. Teď to nemá cenu. Dneska se jdu sejít se setřenkou a jdem uklízet ty kancly. Takže zase příjdu stahaná jak pes a zítra zase do práce. Jo, ale aspoň něco jsem objevila, poblíž mého bydliště jsou kurzy cvičení, tak tam budu chodit, když budu mít volno, ranní, nebo noční. A co vy? Jak se vám daří? Ps: děkuju blackberry za design :-*

jídelníček: 
Snídaně: 4 kousky bábovky, mléko
Svačina: doplním
Oběd: nudle se zeleninkou a hříbkama
Svačina: doplním
Večeře: doplním
Pití: voda, čaj
Pohyb: rotoped, cvičení



innocence

Vedlejšák

2. září 2010 v 12:00 | TD |  Moje tlachání
hojte holky. Dneska se konečně udělalo krásně a já zase musím do práce. Achjo jak mě se nechce:((Na cvičení kašlu, nemám vůbec čas nebo se mi zase nechce:(( Včera jsem dospěla k závěru, že výplatu vidím maximálně z jedoucího vlaku. Takže jsem se rozhodla, že si najdu vedlejšák. Aspoň něco navíc. Prachy jsou třeba jak sůl. Sestřenka uklízela kancly jak měla prázdniny před dalším rokem na výšku. Tak mi včera volala, že se zeptá, jestli bych to mohla po ní převzít. 1 týdně, aspoň něco na dvě hodinky. Ikdyž mám na směny, moc mi to nepomáhá:( nevím kde ty prachy mizí:(( SERE mě to!! Jo jen tak mimochodem máte nějaké návrhy, na změnu mého designu? Je strašně jednoduchý a fádní. Nějaké nápady? Tak šup sem s nimi!:) Za každou radu budu vdečná:) PS: předem upozorňuju nejsem grafický kouzelník:)


look at me I´m gorgeous
heart