všechno tak najednou a v rychlosti..

13. září 2011 v 13:45 |  Moje tlachání
od rána fofry, tam zajet, to koupit a za necelých 11 hodin chlap jede pryč do zahraničí na měsíc makat. Bude to zkouška, jsme zvědavá jestli to vydržím:// Budu se muset snažit, tak nakoupeno mám tak hlady nezdechnu:D budu chodit do práce, jinak bych asi doma zcvokla, už jsem domluvená se segrou, že kdykoli můžu přespat u ní, protože můj švára tam jede s ním taky. No a co jsem slyšela tak tam prý pořád chlastají...no děss. Mám v plánu za tu dobu co bude pryč, více cvičit a lépe jíst, do práce budu jezdit na kole, už zítra na noční pojedu na kole...po dlouhé době, snad nikde neskončím v příkopu:D včerejší jídelníček byl dobrý až pak v 11 večer, na mě to spadlo, tak jsem ze žalu sežrala polovinu chipsů:// depky, naštěstí jsem si nic nekupovala nezdravého kromě Bebe oplatků a musli tyčinek a nálož ovesné kaše, fakt to více zasytí než ta vláknina a to si vždycky dám tak čtvrtku hrníčku:)) Dnešní jídelníček byl poněkud hektický, jelikož se muselo brzo ráno zařizovat věci, takže jsem neměla čas ani posnídat://

Snídaně: sandwich oplatka orion
Svačina: nic
Oběd: tofu s nudlemi a ananasem
Svačina: nic
Večeře: 2 plátky celozrnného chleba, gervais, sýr, rajče
Pití: voda, čaj
Pohyb: jillian michaels ripped in week 1 (35 min)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Jess Jess | Web | 13. září 2011 v 19:21 | Reagovat

To určitě vydržíš, ber to jako zkoušku odvahy :P
Jak ses rozhodla pro lepší papkání a více sportu, za to tě moc chválím :) I jídelníček máš celkem fajn, jen bych se bála té snídaně 8-)

2 myfight myfight | E-mail | Web | 13. září 2011 v 19:30 | Reagovat

jídelníček je celekm dobrý :p :) snídaně se dá překousnout ;)  snad to nějak ten týden vydržíš ;) spřátelíš? :)

3 unique.exception unique.exception | Web | 13. září 2011 v 19:54 | Reagovat

tie raňajky sú fakt oničom, ale ten obed-mňaaaam♥:) aj večera krásna...tie čipsy sú fail, ale čo už teraz narobíš..

4 Niki Niki | Web | 13. září 2011 v 20:39 | Reagovat

nevim nevim, svačina je taky důležitá ;)

5 Ej Ej | Web | 13. září 2011 v 21:15 | Reagovat

Intervalový trénink u mě probíhá tak, že jistou dobu běžím sprintem a pak dvojnásobný čas vyklusávám. A to v intervalech (např. 30s sprint/60s pauza, to vše 3x). Slouží to ke zrychlení metabolismu, navíc nějaký čas po IT spaluješ tuky, i když třeba jen sedíš ;)

6 Halal Halal | Web | 20. září 2012 v 10:49 | Reagovat

Zajímavé, zas někdy kouknu.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
heart