Říjen 2011

zklamaná a smutná

30. října 2011 v 8:31 Moje tlachání
ahoj holky, plánování mimča se odkládá na neurčito:(( sice mě to mrzí, ale chlap ještě nechce, prej tu není místo...aspoň se teď víc soustředím na hubnutí, tentokrát asi to prodloužím do Vánoc...protože na 17listopad asi 55 kilo nebudu mít:( a zase začít cvičit. Do nového roku s perfektní postavou:)

Jídelníček:
Snídaně: fitness lupínky, sl.semínka, mini bebe oříškové, jogurt jogobella musli příchuť pomeranč a banán
Svačina: banán
Oběd: tofu s paprikou a hříbky, brambory, zelenina
Svačina: jablko, jogurt, grahamový rohlík
Večeře: bebe kakaové, mandle
Pohyb: rotoped 42min, posilování nohy, břicho

opět zde :)

28. října 2011 v 12:02 Moje tlachání
Ahoj holky, hrozně moc se omlouvám dlouho jsme tady nebyla. Nebyl čas, dělali jsme předvánoční úklid:D Dělali nám plastové okna takže skoro týden bez počítače, dneska přijde chlápek dělat žaluzie, včera jsme malovali s chlapem ložnici a předevčírem zase přestavovali nábytek v obyváku a taky malovali. S tím že mi chlap udělal radost a koupili jsme si jinou barvu do ložnice předtím jsme měli světle zelené zdi, tentokrát to chtělo změnu:) Mám lila ložnici:) Jsem nadšená:) Natírala jsem taky a řeknu Vám makačka. Až mě bolely ruce:D Celkově jsem teda nelelkovala, jenom mě mrzelo, že jsem si nemohla kde zacvičit.Máme taky novou čajovou sadu s bambusovým podnosem a koupili jsme si fakt kvalitní sypané čaj, zrovna jeden piju zelený s hnědou rýží:)) fakt dobrotka:)) Ale zase si to vynahradím:) Dneska jdeme na bowling tak se vyřádím:)) Mám sváteční volno, takže v práci nejsem pohoda:) Jídelníček snad nezkazím:)

Snídaně: fitness lupínky, slun.semínko, mini bebe oříškové, hroznové víno, mandarinka
Svačina: čtvrtka mléčný řez
Oběd: polévka do hrnečku hříbková se zeleninou
Svačina: smažené žampióny, brambory, obloha, 4 kokosové kuličky, croissant
Večeře: doplním
Pití: voda, čajík
Pohyb: 2 hod praní prádla, 1hod bowling

naprosto zničená :/

22. října 2011 v 8:55 Moje tlachání
ahoj holky, váha se mi houpe mezi 60-61kg mám menses a strašně mě bolí břicho, přišly o 2 dny dřív mrchy, vůbec jsem to nečekala:(( Ale pak už se budu snažit to shodit, budu ráda když v listopadu tam budu mít 59 aspoň a pak do prosince bych to chtěla dát na 58-56, ale jestli do té doby otěhotním tak budu jenom ráda, myslela jsem, že už teď kramy nedostanu, ale bohužel osud to chtěl jinak:// Ať se Vám daří holky:)

Jídelníček:
Snídaně: fitness lupínky, mini bebe oříškové, hrstka sluneč. semínek
Svačina: doplním
Oběd: brambor, tofu, zelenina
Svačina: jablko, bebe kakaové, jogurt
Večeře: celozrný chleba, sýr, lučina, paprika
Pohyb: doplním

čtvrtek nicnedělání

19. října 2011 v 19:18 Moje tlachání
ahojte zlata, dnešek jsem poněkud vzala hala bala, ale zacvičila jsem si, je mi fajn. Někdy je třeba povolit..

Jídelníček:
Snídaně: vánočka s máslem a marmeládou, čaj
Svačina: nic
Oběd: zeleninové rizoto
Svačina: mini bebe kakaové, arašídy, pistácie, nějaké arašídy v těstíčku, brambůrky
Večeře: tvaroh stracciatella, kaiserka
Pohyb: 120 přeskoků přes švihadlo, posilování-břicho, nohy, zadek, ruce

Barevný podzim

18. října 2011 v 10:30
dneska mě čeká zubař, blbý no zrovna po noční, ale radši mít dobré zuby, než pak protézu...Pak mám v plánu jít do knihovny půjčit si další knížky, poslední dobou se doslova v nich topím:)) Baví mě to číst, samozřejmě na téma těhotenství, jídelníček se budu snažit mít v pořádku, prohřešky včera byly a to dost, ale nebyla jsem moc vyspaná po noční, jelikož tady u nás se nechápe, že člověk pracuje na směny a tudíž potřebuje spát nějakou dobu po ní. Ale na toho se nebere ohled bohužel, chlap v pohodě, ten je jak myška, ale ta starší generace, nechápe že se musí spát po noční, fakt tolik energie nemám, abych po noční hned šla makat a nespala bych, to bych pak vypadala jak mrtvola:// Takže únava se na mě podepsala tím, že jsem sežrala cokoliv co mi pod ruku přišlo od bebe sušenek až po kofilu a želé bonbóny. :/ Stáhla jsem si novou jillian killer buns, vypadá to dobře, jenom se musím prokousat ripped in a pak se dostanu k tomuhle. Má taky ještě jedno cvičení extreme shred, ale to vyjde až v prosinci, takže po novém roce, by to mohlo být na netu:) To killer buns má taky 3 levely takže předpokládám, že to je zase na měsíc. Jinak jentak meziřečí, už neberu tabletky, takže vzhůru do plánování:D Ať se Vám daří holčiny!:)) Ps: objevila jsem tohle pěkné videjko teprve 14-letá holčina, ale hlas má jako anděl:)

Snídaně: spánek
Svačina: jogurt actvia krémová - malina, mini bebe kakaové
Oběd: nudle se zeleninou
Svačina: nic
Večeře: jednohubky s topinkovou pomazánkou, zelenina, ananas
Mimo: balíček bonbónů nim 2 soft, pistácie
Pohyb: nic:/

plánování pokračuje..

16. října 2011 v 12:18 Moje tlachání

Jídelníček:
Snídaně: fitness lupínky, mini bebe kakaové, mléko, hroznové víno
Svačina: kousek jablkového domácího závinu, čaj
Oběd: špenát, brambor,uzené tofu
Svačina: vanilkový tvaroh milko
Večeře:kaiserka se sýrem, rajče
Pohyb: rotoped(45min), praní prádla 1hod

Včera byl chlap nakupovat koupil mi zásobu bebe sušenek:D a taky actvie krémové malina, po nich se můžu utlouct:P Dneska zajedu na rotopedu a zítra dám zase jillian:) Včera jsem se měla zvážit, ale zapomněla jsem tak jsem vstala na váhu dneska a trochu jsem shodila, ale není to ta váha, kterou bych měla už teď mít. Takže dnešní váha 60,6 kg díky bohu, že tam není 61, budu se snažit to dát na 59kg!ale v listopadu určitě nebudu mít těch 55 to asi ne..kdyžtak to protáhnu do prosince no:D Ale to se uvidí...Jestli jste četly min.články, tak to mimčo pořád chci,ale až příští týden vysadím tabletky:) Jsem zvědavá jak to dopadne:D Listopadová Maminka slaví 10let a bude tam 404stránek, no se těším až si počtu:DD

znova se odhodlat

15. října 2011 v 10:09 Moje tlachání
zdravím holčiny, tak se zase pokusím to dneska neposrat:D včera to by bylo super, jenom kdybych nedostala po práci hlad a nejeli bychom pro hranolky a housku s hermelínem, tak dlouho jsem je neměla prostě jsem tohle potřebovala:D ale dneska se budu snažit:) jj musím..

Jídelníček:
Snídaně: fitness lupínky, mini bebe kakaové, hroznové víno, mléko, zelený čaj s aloe vera
Svačina: doplním
Oběd: brambor, mrkvová omáčka
Svačina: jablko, bebe brusinkové
Večeře: dýňový rohlík, lučina, sýry, paprika nebo okurka
Pití: voda, čaj
Pohyb: jillian michael ripped in week 1, švihadlo 150 přeskoků, posilování břicho

Přidám sem jednu aktuální písničku bude to určitě hit:) Fajná na cvičení nebo na poslech u rotopedu

Krásný den holky!:)

Překvapuje Vás to? mě ne:D

13. října 2011 v 17:25 Moje tlachání
Snídaně: dobrá vláknina, mléko
Svačina: 3 kousky jablka, polovina ananasu, bebe kakaové, rohlík se sýrem,paprika
Oběd: rizoto, polovina croissantu (double třešeň -vanilka)
Svačina: 1 sušenka, 1 sušenka ego cereal
Večeře: šopský salát, dýňový rohlík
Pohyb: jillian michaels ripped in week 2 (35min), švihadlo 100přeskoků

Dneska jsme si koupila vitamíny na těhotenství, musím se nějak připravit, chci být přece zdravá mamina:D a taky plánuju si objednat knížku od kynychové aktivní těhotenství a dvd cvičení v těhotenství s betynkou:) Včera další časopis na téma mimino a plánuju si předplatit i časopis maminka:D Nějak se musí začít:D

Citová krize

12. října 2011 v 5:00 Moje tlachání
nevydržím to! zase žeru sladké a to jsem měsíc nic takového do pusy nedala:// včera bonbóny a sušenky. Musím zase začít cvičit, moje tělo to potřebuje. Chybíte mi holky, tak krásně se Vám daří a já zase na všechno seru...Taky musím být zdravá, kde je psáno že těhule musí jíst za dva ano všude, ale to neznamená, že je třeba se cpát něčím nezdravým a tučným, mastným slaným. Naopak jíst zdravě, jenom jako těhotná a jíst denně o 200kcal navíc toť jogurt nebo jabko denně. Nevím jestli Vás tím nudím, ale ty myšlenka mě pohlcuje čím dál víc. Včera jsem sedla na net a koukala na jména no to jsem si dala:D Chlap mi mluvil, že stejně to budu přehazovat jak budu těhotná nebo dávat jiné jména. Včera jsem si koupila tarot Juicy sice podle mě amatérský, ale né zas moc, budu se snažit se v tom zdokonalovat, abych mohla taky vyložit druhým, vyložila jsem si ohledně těhotenství a dítěte, no jenom se nebát a být v pohodě a nelpět na tom pořád. Což asi momentálně dělám...Babky jsem nemožná kdykoli vidím těhotnou ženskou tak je mi do breku a začnou mi slzet oči. Já měla za to, že mě tohle nikdy nepotká a budu se bát těhotenství a porodu a být celkově matkou. Ale na někoho to přijde později na někoho rychleji jako mě. Teď mám aspoň částečně větší šanci otěhotnět než pak v 30letech postupem času, se ta šance snižuje. Včera jsem si zacvičila Jillian :) bože jak mě to chybělo normálně mě mrzelo, že to cvičení bylo jenom na 35min začínám odznova na ripped in week 1. Dneska nebudu mít možnost, jelikož jeden na oslavu taťkovi. Těším se. Chtěla bych se mamce aspoň o tom zmínit, ale mám strach z její reakce, potřebuju radu a potřebuju si o tom s někým promluvit. Bojím, že mě budou odsuzovat, za to, že už teď chci dítě. Když teprve moje segra nedávno porodila před rokem a 8 měsíci:D Není to jenom doma, ale v práci....Víte, tam jestli se něco někomu stane nebo je těhotný tak z toho dokážou udělat hotový triller nekecám...Už jsem tam jednou byla označena za těhotnou ani nevím proč...Jsou tam fakt některé děsné krávy co mi pijou krev a myslí, že spolkly všechnu moudrost světa. Takové k smrti nesnáším!! No jinak jdu přidávat zase jídelníčky. Dneska se vynasnažím bez sladkého kromě mého bebe:)) to můžu pořád:P

Jídelníček:
Snídaně: dobrá vláknina, mléko, mini bebe kakaové
Svačina: jablko, jogurt actviia broskev, tmavý rohlík se sýrem žlutou paprikou
Oběd: brambory s cibulkou
Svačina: 2 pohankové karbanátky, brambor, zelný salát, kyselý salát
Večeře: 1 chleba s hořčicí a pohankový karbanátek
Mimo: vanilkové rohlíčky, 1 sušenka, rohlíček ořechový, 2 gumoví medvídci, pár sýrových chipsů (zas mě chytla žravka to bylo u mamky odpoledne
Pohyb: -

menší zásek..

9. října 2011 v 14:00 Moje tlachání
dejte mi prosím čas, určitě se vrátím, ale momentálně jsem bez nálady a převládá u mě nechuť ke všemu.... Myslete na mě v dobrém, mám vás ráda<3 Zase do toho najedu nebojte:))

Nad mé očekávání...

7. října 2011 v 17:34 Moje tlachání
Ahoj holky! předem se moc omlouvám, že jsem se vůbec neozvala, semlelo se toho spoustu.Nevím od čeho začít, no předem v úterý chlap přijel z Itálie hezky opálený a něco zhubnul, tak jsem za to ráda:) zbytek odpoledne jsme proleželi v posteli:P Má teď do konce roku menší důchod. Takže je toho hodně naplánované. No ve středu byla menší slezina u ségry na zahradě , byli tam 3 chlapi a přivedli i přítelkyně a manželky obě dvě tam měly děti už trochu starší asi tak 6 až 7 let. Jedna z nich měla i dvě děti a strašně krásná ženská. A nevypadala na to, po dvou dětech. Druhá pak tam měla 8letého syna pak později jsme u nich byli na kafi a stáhli jednu flašku hruškovice, byli jsme doma až o půl 1:D Má tak 25 a mluvila že v 19 už měla klučinu. Strašně šikovný byl a hodný:) ten klučina. Mluvila mi, že někdy ani neví že tu je, jak je hodný:D Holky asi mi začínají tikat hodiny, je to maras jako. Ruplo mi v bedně, ještě mám 2 plata a pak je asi vysadím a zkusíme s chlapem mimčo. Už víme kde přijde postýlka atak. Koncem měsíce budou měnit okna a pak chlap bude malovat. No dneska jsme měli jet na nákupy a tak, ale to nevadí,musíme teď šetřit, jestli chceme malé. Půjčila jsem si v knihovně tunu knížek o těhotenství a vypisovala si něco do sešitu jak blázen:D Dneska jsme byli v obchodě, chtěla jsem si koupit betynku, kterou odebírá moje ségra, chlap mi mluvil, že už jsem jebnutá:D pak jsme šli do podzemních garáží pro auto a viděla jsem tam maminku s malinkým miminkem v košíku ještě takový bobek. Normálně mi vyhrkly slzy z očí. Nějak jsem přecitlivělá poslední dobou...Hlavně bych chtěla zůstat aktivní během těhotenství. Nechci zůstat doma. To fakt ne, právě proto se snažím nějak vytvarovat postavu, abych po porodu mohla se dát rychle do kupy:) Jelikož jsem vegetarián dohodli jsme se, že aspoň budu jíst ryby, jsou zdravější a dítě jód potřebuje, aby dobře rostlo. No takže tak. Myslela jsem že to je takový můj myšlenkový pochod, ale asi je pravý čas. Největší sranda byla jak mi kartářka mluvila, že tady v přítomnosti vidí dítě jestli náhodou nečekám nebo neplánujem no a bum máte to tady:D Někdy se mi protočily panenky jak jsem viděla tam ty obrázky,ale mluvila jsem si, jestli fakt jo tak jo. Strašně se bojím toho, že budu obrovská velryba a zůstane mi hodně kil po porodu. Dneska jsem četla novou dietu, opět mám zaplacené roční předplatné(díky miláčku:-* :D) bylo tam psané o těhotenské anorexii, poslední dobou to je prý trend holywodských celebrit. Včera jsem byla na té přenášce o těch kamenech no koupila jsem si asi 6 náramků a jeden náhrdelník měsíční kámen, chrání ženskou od puberty během těhotenství až po porod. Pak taky malachit, zabraňuje usazování tuků v těle. Zítra mám další vážení, nečekám zázraky možná váhový přírůstek, ale nějak mě to nesere, je mi to celkem jedno. Kdybyste viděly to jídlo co jsem snědla a dneska no šílené. Ani si nepamatuju co jsem všechno snědla. ale za to jsem se moc nehýbala, auto je pokažené třeba měnit spojku, takže další prachy v prdeli, zítra na kole, takže pohyb bude:)) Dneska jsem po 2 týdnech si šla zacvičit. Vypadalo to takto: 200 přeskoků přes švihadlo, 15 stepper, posilování- záda, břicho, nohy. Nic moc, ale aspoň něco. Jinak dneska přišla ta kabelka a tričko! (fotky dodám později) :) Ty jo doufám, že vás to neunudilo a díky že jste došly až sem:D

Jídelníčkový chaos:D

3. října 2011 v 21:01 Moje tlachání
Ahoj holčiny, předem se chci omluvit za můj jídelníček není vůbec dokonalý a je v něm naprostý chaos. Jedla jsem co jsem mohla:/ Dneska jsem si udělala radost a za poslední prachy jsem si koupila tašku do práce:D fakt je hezká černá a obrázkem dvou lidiček co pijou džus jedna holka jeden kluk, vypadají jako zombie, ale mě se hrozně líbila a byla skoro za facku:) taky jsem konečně objevila pěkné trenýrky pro chlapa se čtyřlístky, ale takové fialkové úplně jsem z nich byla paf, tak mám pro něho dárek, až zítra přijede:) Zítra jdu pěšky do práce, aby pro mě mohl přijet, strašně se těší až mě vyzvedne já mu to nemám za zlé:) Hlavně když potom budu mít pohybu až až:D Těším se na ty dva volna až budem spolu, uděláme si krásné 2 dny. Jinak holčiny přidám fotky těch jídel z polska hlavně toho salátu a chlapského koryta, ale ten salát bomba holky:) Momentálně před usnutím poslouchám vážnou hudbu, výborná relaxace, stáhla jsem si best of klasické hudby a dobře se to poslouchá.

Tady máte ten salát:) plus voda a ten grapefruitový džus :P pohádka prostě:P

Tady je to chlapské koryto pokaždé když tam jedem tak si to naši objednají. Nikde tohle jinde nedělají

Fotka je rok zpátky, z minula to nemám vyfocené:D
A loni jsem si dala zase salát jako obvykle s tím že tam byl i pomeranč:)

Dnešní jídelníček? děs a hrůza tak jenom sledujte co jsem schopná sníst i sladké!být na ty volna u mamky není dobré, ještě, že mi chlap přijede! díky bohu že mi ty svaly ještě nesplaskly už se vážně těším na cvičení!

Snídaně: jogurt jogobella musli (banán pomeranč), grahamové plátky, zelený čaj
Svačina: trochu bebe kakaové
Oběd: cuketové placičky s hříbkama, zelný salát s jablíčkem(mám i na zítra do práce:P), polévka
Svačina: hamburger se smaženým hermelínem, různé čokoládové bonbóny
Večeře: 2 kousky vánočky s máslem s trochou borůvkové marmelády, bebe kakaové, švestka
Pití: čaj
Pohyb: chození po obchodech, práce s dřevem jsem opět krásně poškrábaná od větví:/ , 100 přeskoků přes švihadlo

Takhle prosím vypadá nechutný jídelníček://

tady máte jednu krásku na zlepšení :) normálně se už těším až půjdu v listopadu na tu kéru:P aaa

Mějte se krásně holky, já jdu spát:)

Neděle lelkování

2. října 2011 v 13:03
Ahojte zlata:-** Dneska je fakt venku nádherně! bylo by škoda toho nevyužít, dneska se strašně těším na cvičení. Konečně! takže oficiálně chlap přijede ve středu dopoledne, takže mě vyzvedne z práce:) Těším se až ho uvidím! Normálně mě včera rozbrečel jenom jednou větou co řekl: Chci změnit živ. styl. S tím, že půjde za odborníkem, nechce už kouřit, což mu schvaluju, já sama nekouřím. Bez toho se v pohodě obejdu. A ještě: Pokaždé si mě k něčemu chtěla dokopat a já tě poslal do prdele, tak to chci změnit. Njn měsíc je dlouhá doba přemýšlení sám nad sebou. Říkal, že si hodně věcí nechal projít hlavou a chce nějaké věci dorešit, nevím o jaké se jedná to mi neřekl. Ale hrozně mě to potěšilo, že mi hlavně tohle řekl:))
Dneska zase budu přes noc u mamky, plánuju se segrou zase pěknou procházku:)) doufám že se jí bude chtít, já hlavně nesmím zapomenout švihadlo, pokaždé ho nechám na posteli a to si ho pořád chystám:D
Přeji příjemný den!

Svačina: spánek
Oběd: gnocchi s paprikou a špenátem :P mňamka prostě:))
Svačina: tvarohový šáteček
Večeře: 2 vajíčka na tvrdo, chleba, caro s mlékem
Později večer u mamky: jablko, trochu oříšků, nějaké kyselé želé něco jako žížalky a
3 kostičky čokolády (kaštany)
Pohyb: 1hod a půl chůze

Miluju tenhle obrázek, mám ho jako pozadí na počítači, na mě působí hrozně sympaticky a pozitivně:)

Váha se drží

1. října 2011 v 12:48 Moje tlachání
zlata, dneska nastal další vážící den. No nic se nezměnilo, prostě se nepohla ani nahoru ani dolů, vlastně nahoru jo o 100g to není zlé, když vemete, že jsem jezdila na kole a sem tam cvičila.Váza 60,2kg.Chtěla jsem tam už tu 59 ale, aspoň o to se budu více snažit další týden:) Dneska jdu na oslavu, takže mám v plánu tam nic sladkého nejíst ani slaného, jenom to jídlo co teta přichystala jako hlavní. Mňam špízy se zeleninovým tofu:P se těším. Ale kaši si udělám mám na ni strašnou chuť, konečně jsem si koupila čokoládovou:P Volno mám 2 odpolední, takže budu s chlapem a zajdu na tu přednášku o těch drahých kamenech:)) Děkuju Juicy za maila :) To se někdo má, že zdědil dokonalou pleť:)

Svačina: spánek
Oběd: čokoládová ovesná kaše
Svačina: zákusek ořechový (říkala sem že nebudu jíst sladké že? tady to máte!:/)
Večeře: sójový špíz s kaiserkou, sýr, zelenina
Pití: voda, čaj, fifka růžového vína
Pohyb: jízda na kole do práce a z práce