Leden 2012

nadpis není důležitý

28. ledna 2012 v 19:21 Moje tlachání
dneska jen ve zkratce, nechce se mi moc psát..jídlo nebylo zrovna moc ideální, ale aspoň jsem si zajezdila..trochu jsem poupravila design, snad se líbí, tu koláž jsem vytvořila sama:D tu tapetu mám i na noťasu, aspoň nějaká motivace.Dneska na noční vůbec se mi nechce.

Jídelníček:
Snídaně: borůvkový jogurt activia, ovesné vločky
Svačina: nic
Oběd: těstoviny se sýrovou omáčkou a brokolicí
Svačina: banán, 2 kousky buchty
Večeře: těstoviny se skořicí a trochou cukru
Pití: čaj
Pohyb: 46min rotoped(401kcal) 52g tuku (zase jsem použila hodinky)

dlouhá cesta přede mnou..

27. ledna 2012 v 10:39 | TD |  Moje tlachání
Ahoj holky, tak noha se pomalu dostává do normálu, příští týden už mi sundají stehy. Ptala jsem se ho , jestli můžu cvičit, mluvil mi, že ne, protože nemůžu nohu namáhat a cvičení je námaha,kašlu ho, aspoň dneska dám nějaké cviky na břicho, ruce, nohy vynechám a dám rotanu. No že bych byla spokojená s postavou to fakt asi ne. Je přede mnou ještě velký kus práce..ale nevzdávám to:) Mimochodem už se zařazuji mezi blondýnky :D příští týden jdu ještě jednou na barvení, abych je neměla tak žluté:D
Jídelníček
Snídaně: jogurt jogobella musli pomeranč a banán, ovesné vločky, polovina housky se s tvrdým sýrem
Svačina: nic
Oběd: brambory s protein snack (šmakoun) naložila jsem ho do koření a sójové omáčky tak jsem zvědavá jak bude chutnat..
Svačina: 2 jablka, bebe kakaové
Večeře: kaiserka se sýrem, paprika
Pití: čaj
Pohyb: rotana (15min), posilování břicho, ruce, záda (30min)

a makám a makám :D

Nedočkavá..

21. ledna 2012 v 7:21 Moje tlachání
Ahoj holky, tak noha je nakonec zafačovaná a sešitá. V pondělí jdu na kontrolu a taky za kadeřnicí, už mám ty vlasy strašné...Na druhou noční nejdu, jelikož jsem si vzala volno. Vypadám jak šašek jedna bota normální druhá klapka s ponožkou:D No děs a pajdám jak debil. Nejdu spát po noční, protože se hrozně těším na jednu přednášku o vegetariánství co bude dneska v Ostravě. Beru sebou sešit a sepíšu si nějaké poznatky. Jsem se hecla, doufám, že tam nebude moc mokro daleko nedojdu s tou nohou. Jedu se svýma dvěma sestřenkama a jedním chlapem od jedné ze sestřenek, těším se moc:) Akorát mě už bere spaní:DD Tak moc bych si chtěla zacvičit, ale nemůžu pořád to bolí jako čert:/ Dnešní jídelníček nevím jak bude vypadat:/ Ale něco jíst budu je tam i ochutnávka jídel:D Užijte si dnešní den holky!:)


Edit: Přednáška byla velice zajímavá, něco jsem se dozvěděla, něco jsem už věděla dávno z knížek a internetu. přednášel nám jeden doktor. Bylo to v místnosti kde se cvičí jóga, takže bez bot a seděli jsme na zemi na polštářcích..Čekala jsem, že se dozvím jak se stravovat v těhotenství, protože už mám v té hlavě vsugerované, že to maso jíst nechci a nebudu. Na dítěti bude pak volba, jestli bude chtít jíst maso nebo ne. Už jsme se o tom bavili s chlapem, je razantně proti tomu. Jelikož se dítě bez masa bude špatně vyvíjet, dost blbost. Vysvětloval nám to ten chlap. Mám na něho email pak mu napíšu jak budu chtít otěhotnět co jíst a tak, říkal že se snaží pokaždé odepsat tak snad napíše:) Jestliže se stravuješ vegetariánsky tak bys měl mít zastoupené všechny živiny ve stravě a tím pádem by tomu dítěti nemělo nic chybět, akorát ten vitamín B12 je to ošimetná věc.a rostlinná strava b 12 neobsahuje, takže třeba ho doplňovat pomocí vitamínů. Doporučené množství toho vitamínu je 1 mikrogram denně skoro jedna setina gramu, což je sakramentsky málo a přesto to vegatariánům stačí. Dal nám odkaz na stránku kde jsou komplexní vitamíny pro vegoše jmenujou se Veg 1 momentálně mají akci 3ks za 619,- . K těm vitamínům co vegetariáni potřebují tak vyjmenoval ty nejhlavnější. ( železo, jód, vitamín b12, omega 3 mastné kyseliny, vitamín D , vápník ) Co mě překvapilo, tak mluvil, že vegetariáni mají hodně omega 6 mastné kyseliny ty jsou obsažené hlavně slunečnicovém oleji, sezamový olej, sezam. Není to zdravé, doporučuje kupovat oleje, které obsahuje jenom omega 3 mastné kyseliny. Hlavně číst zadní obaly! a taky jsem zírala je doporučené množství ovoce a zeleniny (450-500g ) jo takže dohromady kilo ovoce a zeleniny denně, no a potom nebuďte zdraví že:DD Hodně masožravců tvrdí, že vegetariánská strava má málo bílkovin, naopak má jich dostatek, hlavně ta rostlinná strava. Takže můžete oponovat, že máte dostatečné zastoupení bílkovin jinak než v mase. Taky vysvětlil hlavní 4 důvody, proč lidé jedí maso..(je to zvyk, tradice, chuť, byznys). A taky mě překvapilo, že jak se člověk stane vegetariánem, tak více vmíná věci kolem sebe je citlivější na okolí. To sama pociťuju na sobě. Prostě něco na tom bude. Jinak doporučil knížku začínajícího vegetariána, kterou mám doma, tak ji znova přelousknu. taky mluvil, že člověk může být vegetarián jenom myšlenkově nebo i celkově. Takové druhy vegetariánství že jí jenom kuřecí maso, nebo někdy ryby.(semivegetariánství) tak není vegetarián. Mluvil taky o celozrnném pečivu, že když člověk, přestane jíst bílé pečivo, tak si myslí, že si tím pomůže, většina toho cel. pečiva je přibarvována karamelem, není to zdravé..Omezit pečivo..Zařadit, hlavně luštěniny, obiloviny, zeleninu a ovoce. Nejlepší je čím je zelenina a ovoce barevněšjí tak je to nejlepší. Taky mluvil o vlivu sezónních potravin na lidské tělo, že něco na tom bude, třeba v zimě, nemáte chuť na pomeranč, ale třeba takové zahřívací potraviny, jako je zázvor atd..a v létě to je naopak, třeba prahnete po melounu, který obsahuje hodně vody... Ochutnávka jídla, no přednáška byla do půl 1 a začali jsme o půl 10. Musím uznat, že jsem měla obavy, všechno mi chutnalo:D Byla jsem najezená k prasknutí. Některé recepty nám dali před přenáškou. Nejlepší byla asi pomazánka z tebi to je lahůdkové sušené droždí. No fakt bylo toho hodně, i sladké už mám recept a už vím co budu dělat na vánoce, kuličky z mrkve obalované v kokosu fakt bomba:) No snad vám to něco dalo holky :) Doufám, že jo:)

Už je dobře..

18. ledna 2012 v 9:22 Moje tlachání
Včerejšek dopadl docela dobře, předepsal mi jiné tabletky, snad by měly pomoct. Zítra jdu na menší chirurgický zákrok kvůli té nohy, ale snad mě to nebude tolik bolet..K váze: Vážila jsem se až dneska ráno, kupodivu jsem byla překvapená, něco jsem shodila, takže zase jsem na 61,6kg :) Zhubla jsem půl kg, za 2 týdny, což je málo, ale lepší než bych měla přibrat ne? :) Dávám se zase do pohybu, posl. dobou jsem neměla na cvičení ani pomyšlení, takže zpátky do režimu:) Přišly mi už ty hodinky, tak je dneska vyzkouším :)) Jsem zvědavá:D

Jídelníček
Snídaně: ovesné vločky, fitness lupínky s ovocem, mléko, čaj
Svačina: banán
Oběd: vege řízek, brambory, zelenina
Svačina: jablko, kaiserka se sýrem a paprikou
Večeře: jogurt, free style rajče a bazalka (mooc dobré:) )
Pití: čaj
Pohyb: 55min posilování JM No more trouble zones (48Okcal - 62g tuku :D ) No to zrovna nevím, ale takhle jsem to měla na těch hodinkách:D

Hazarduju snad se zdravím?

15. ledna 2012 v 19:57 Moje tlachání
holky, nejde to moc dobře, včera jsme tu měli menší akci, bylo fajn, ale poslední dobou mě trápí moje tělo. Pobolívává mě břicho a nějak mi prostě není dobře..Zítra jdu do soukromé ambulance, kvůli nohy. Loni jsem si nakopla palec na schodech a od té doby mě bolí a bolí, tak doufám, že s tím něco udělají..Mám šílené depky a bojím se toho co se dozvím..Musím i na gyndu mám nějaké problémy, tak snad to nebude nic vážného, ale tam jdu až v úterý...já se snad zblázním, zítra bych tam nestihla dojít...držte mi prosím palce. Ozvu jak mi bude lépe, myslím na Vás :-* Ps: zítra se zvážím po 2 týdnech, cítím na sobě o 2 kg navíc..://


pořád čekám..

9. ledna 2012 v 20:46 Moje tlachání
dneska nic moc, pořád čekám na výplatu až přijde...mám v plánu si koupit tu učebnici francouzštiny nějakou dobrou poradíte mi? (kdo má zkušenosti) a taky jsem objevila perfektní hodinky teda sporttester, není drahý, takže pro mě cenově přijatelný:) má tam budík, stopky, minutku, spalené kcal, tuky a tep prostě paráda:) poslední dobou pořád slychám kolem sebe: "Jsem ráda, že tě vidím jíst, konečně ses najedla" jako nechápu, jím jak otesánek a oni mi mluví, že nejím, no možná, že chci teď pořádně zabrat a makat na sobě víc.Chtěla bych spíš sportovnější tělo, pěkné břišní svaly Asi se smířím s tím, že půjdu jenom pod váhu která začíná 5 a budu nejšťastnější..zjistila jsem, že nevydržím bez sportu ani jeden den, pak jsem nevrlá a nepříjemná když si nezacvičím:/ dnešní jídelníček hrůza:D

Snídaně: ovesné vločky, fitness lupínky ovoce, mléko
Svačina: jogurt activia musli, bebe kakaové, jalbko
Oběd: bramborová kaše, tofu
Svačina: 3 arabesky :/ , pistácie
Večeře: nějaká zelenina
Pití: čaj
Pohyb: 10min švihadlo (560přeskoků), 5min rotana, 20 min posilování


To je tělo slintááám:)

Středa pohybu třeba :)

4. ledna 2012 v 13:38 Moje tlachání
Dneska od rána blbá nálada, ty zasrané sny... pak ještě pořád někde chodit jak debil a vyřizovat věci, naštěstí, jsem už doma. Tak teď mě čeká oběd a čekám naivně na nové číslo Diety až mi přijde, teda doufám že jo, ale spíš počítám že zítra..škoda no.. tady je dnešní jídelníček

Snídaně: milko tvaroh vanilkový
Svačina: 2 kiwi
Oběd: zapékané brambory s cuketou a sýrem
Svačina: sójový rohlík s gervais a eidamem ,5 cherry rajčátek
Večeře: jablko, pomeranč
Mimo: 1 arabeska, 1 oplatka florentinka fuj:/
Pití: voda, čaj. kafe
Pohyb: 10min švihadlo(670přeskoků) , JM Six weeks Level 1 (35min)

Směle dál

3. ledna 2012 v 11:18 Moje tlachání
tak včerejšek byl fajn, až na to kinder bueno:(( nebylo celé, ale snědla jsem tu polovinu, druhou sněd chlap. Když je řeč o těc předsevzetích, začala jsem, využila jsem volný čas před prací a začala od rána uklízet, luxovat, utírat prach, vyprat prádlo. Bylo mi fajn, ještě si zkusím zaposilovat nohy hlavně vnitřní stehna, ty ne a ne se zůžit. Taky mám v plánu jak přijde výplata, koupit si učebnici francouzštiny pro samouky a začátečníky, dohodli jsme se chlapem, že se začnem učit nový jazyk a letos poletíme do Francie. Chci prostě, aby tento rok byl vynikající, nebudu se zbytečně rozčilovat a každý den si užívat, ikdyž polovinu dne, jsem v práci. Chtěla bych si koupit sporttester máte nějaký tip, který je dobrý a kvalitní? No jeden mám vybraný, ale ten je asi tak za 2litry, což k mé finanční situaci, si nemůžu dovolit, ještě teda musím šetřit, tak nevím jak to všechno udělám:D Asi budu nonstop v práci:DDD Úspěšný den krásky:-*

Jídelníček:
Snídaně: actvia jogurt musli, ovesné vločky, zelený čaj
Svačina: 1 plátek chleba s gervais a eidamem, 5 cherry rajčátek, pu-erh
Oběd: brambor s květákem a uzeným tofu
Svačina: jablko, banán, bebe kakaové
Večeře: chleba s gervais a eidamem
Pití: čaj
Pohyb: úklid baráku, posilování stehen

Miluju výzvy! :)

2. ledna 2012 v 9:50 | TD |  Moje tlachání
tak druhý den nové roku, dneska jsem se zvážila no přetočily se mi panenky, samozřejmě přibrala jsem 1kg za ten skoro týden co jsem se vážila na štědrý den, ale nevzdám se, o to víc se budu snažit. Takže aktálně 62,1kg :( Včera jsem po dlouhé době, vytáhla švihadlo a zaskákala si na 10min, nejvíc mě potěšilo, že jsem naskákala 150 přeskoků bez pauzy, asi už konečně začínám mít nějakou kondičku, zase cejtím jedno lýtko:DD Předtím bych ještě si dala pauzu:) Každopádně jsem ráda:) Každá si píšete vaše úspěchy a předsevzetí, no já jsem taky přemýšlela a chtěla bych sepsat, svoje úspěchy v loňském roce a plány na tento rok..
Začnu zase psát jídelníčky a pohyb. Prostě chci mít přehled:)

2011
- dostala jsem práci
- mám o něco vyšší plat, než jsem měla
- zhubla jsem 6kg (loni jsem vážila nejvíce 66kg a bylo to na jaře )
- odhodlala jsem se změnit vzhledově už nechodím celá v černé s dlouhými černými vlasy:D (blondýnka co si koupila růžové tričko vel. S) :DDD Nikdy v životě by mě tohle nenapadlo:D
- nákup triček vel. S poprvé v životě jsem nemusela u těch triček zatahovat břicho :)
- více se pohybuju
- a nepiju alkohol a nekouřím
- nechala jsem se tetovat (moje tajné přání :) )

Rok 2012
no je toho víc než loni:DDD

- vysněných 55kg + zpevněná postava
- nový šatník hlavně úzké džíny
- donutit svého chlapa k pohybu :D (přece na těch fotkách musí vypadat k světu:))
- fotky erotické a nějaké umělecké se svojím chlapem ( abych se potom mohla pochlubit svým dětem jaká jsem byla kočka, ale spíš bych to chtěla přenést i do budoucnosti jak budu mít malé:D )
- tandemový let
- výlet do Paříže
- začít šetřit
- koupit si víc bot na podpatku a naučit se na nich chodit (mám jedny a na těch to jde jakž takž :D )
- víc se věřit (nemám skoro žádné sebevědomí, pořád se podceňuju )
- více o sebe pečovat, prostě chodit upravená i doma :)
- chodit více mezi lidi, nesedět doma
- být odvážnější
- naprosto vyloučit ze svého jídelníčku sladké!! to je můj kámen úrazu
- začít se učit naprosto novou věc třeba sport nebo jazyk prostě něco nového :)
- Neplýtvat časem využít každou volnou minutu ve dne, přemoct únavu z práce a jít něco dělat a nesedět často na počítači a u televize :D

To je asi všechno...

Jídelníček :
Snídaně: jogurt borůvkový, ovesné vločky, mandle, zelený čaj
Svačina: 5 cherry rajčátek
Oběd: vařený květák s bramborem
Svačina: jablko, banán
Večeře: knackbrot, hermelín, červená paprika, polovina kinder bueno ( já si snad rozbiju tu svoji nenažranou držku, zase po odpolední:(
Pití: zelený čaj, voda
Pohyb: 15min rotana, 15min stepper, posilování stehen

heart