Nedočkavá..

21. ledna 2012 v 7:21 |  Moje tlachání
Ahoj holky, tak noha je nakonec zafačovaná a sešitá. V pondělí jdu na kontrolu a taky za kadeřnicí, už mám ty vlasy strašné...Na druhou noční nejdu, jelikož jsem si vzala volno. Vypadám jak šašek jedna bota normální druhá klapka s ponožkou:D No děs a pajdám jak debil. Nejdu spát po noční, protože se hrozně těším na jednu přednášku o vegetariánství co bude dneska v Ostravě. Beru sebou sešit a sepíšu si nějaké poznatky. Jsem se hecla, doufám, že tam nebude moc mokro daleko nedojdu s tou nohou. Jedu se svýma dvěma sestřenkama a jedním chlapem od jedné ze sestřenek, těším se moc:) Akorát mě už bere spaní:DD Tak moc bych si chtěla zacvičit, ale nemůžu pořád to bolí jako čert:/ Dnešní jídelníček nevím jak bude vypadat:/ Ale něco jíst budu je tam i ochutnávka jídel:D Užijte si dnešní den holky!:)


Edit: Přednáška byla velice zajímavá, něco jsem se dozvěděla, něco jsem už věděla dávno z knížek a internetu. přednášel nám jeden doktor. Bylo to v místnosti kde se cvičí jóga, takže bez bot a seděli jsme na zemi na polštářcích..Čekala jsem, že se dozvím jak se stravovat v těhotenství, protože už mám v té hlavě vsugerované, že to maso jíst nechci a nebudu. Na dítěti bude pak volba, jestli bude chtít jíst maso nebo ne. Už jsme se o tom bavili s chlapem, je razantně proti tomu. Jelikož se dítě bez masa bude špatně vyvíjet, dost blbost. Vysvětloval nám to ten chlap. Mám na něho email pak mu napíšu jak budu chtít otěhotnět co jíst a tak, říkal že se snaží pokaždé odepsat tak snad napíše:) Jestliže se stravuješ vegetariánsky tak bys měl mít zastoupené všechny živiny ve stravě a tím pádem by tomu dítěti nemělo nic chybět, akorát ten vitamín B12 je to ošimetná věc.a rostlinná strava b 12 neobsahuje, takže třeba ho doplňovat pomocí vitamínů. Doporučené množství toho vitamínu je 1 mikrogram denně skoro jedna setina gramu, což je sakramentsky málo a přesto to vegatariánům stačí. Dal nám odkaz na stránku kde jsou komplexní vitamíny pro vegoše jmenujou se Veg 1 momentálně mají akci 3ks za 619,- . K těm vitamínům co vegetariáni potřebují tak vyjmenoval ty nejhlavnější. ( železo, jód, vitamín b12, omega 3 mastné kyseliny, vitamín D , vápník ) Co mě překvapilo, tak mluvil, že vegetariáni mají hodně omega 6 mastné kyseliny ty jsou obsažené hlavně slunečnicovém oleji, sezamový olej, sezam. Není to zdravé, doporučuje kupovat oleje, které obsahuje jenom omega 3 mastné kyseliny. Hlavně číst zadní obaly! a taky jsem zírala je doporučené množství ovoce a zeleniny (450-500g ) jo takže dohromady kilo ovoce a zeleniny denně, no a potom nebuďte zdraví že:DD Hodně masožravců tvrdí, že vegetariánská strava má málo bílkovin, naopak má jich dostatek, hlavně ta rostlinná strava. Takže můžete oponovat, že máte dostatečné zastoupení bílkovin jinak než v mase. Taky vysvětlil hlavní 4 důvody, proč lidé jedí maso..(je to zvyk, tradice, chuť, byznys). A taky mě překvapilo, že jak se člověk stane vegetariánem, tak více vmíná věci kolem sebe je citlivější na okolí. To sama pociťuju na sobě. Prostě něco na tom bude. Jinak doporučil knížku začínajícího vegetariána, kterou mám doma, tak ji znova přelousknu. taky mluvil, že člověk může být vegetarián jenom myšlenkově nebo i celkově. Takové druhy vegetariánství že jí jenom kuřecí maso, nebo někdy ryby.(semivegetariánství) tak není vegetarián. Mluvil taky o celozrnném pečivu, že když člověk, přestane jíst bílé pečivo, tak si myslí, že si tím pomůže, většina toho cel. pečiva je přibarvována karamelem, není to zdravé..Omezit pečivo..Zařadit, hlavně luštěniny, obiloviny, zeleninu a ovoce. Nejlepší je čím je zelenina a ovoce barevněšjí tak je to nejlepší. Taky mluvil o vlivu sezónních potravin na lidské tělo, že něco na tom bude, třeba v zimě, nemáte chuť na pomeranč, ale třeba takové zahřívací potraviny, jako je zázvor atd..a v létě to je naopak, třeba prahnete po melounu, který obsahuje hodně vody... Ochutnávka jídla, no přednáška byla do půl 1 a začali jsme o půl 10. Musím uznat, že jsem měla obavy, všechno mi chutnalo:D Byla jsem najezená k prasknutí. Některé recepty nám dali před přenáškou. Nejlepší byla asi pomazánka z tebi to je lahůdkové sušené droždí. No fakt bylo toho hodně, i sladké už mám recept a už vím co budu dělat na vánoce, kuličky z mrkve obalované v kokosu fakt bomba:) No snad vám to něco dalo holky :) Doufám, že jo:)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Londie & Bones Londie & Bones | E-mail | Web | 21. ledna 2012 v 8:33 | Reagovat

Pak sem nějaké poznatky napiš ;) Je to zajímavé téma :)

2 Saphire Saphire | Web | 21. ledna 2012 v 11:58 | Reagovat

přednášku o vegetariánství závidím, napiš nám potom toho co nejvíc! :P
chceš cvičit? zvedat činky bych třeba mohla, ne? :D

3 *Secretka* *Secretka* | Web | 21. ledna 2012 v 17:19 | Reagovat

teda tu přednášku ti docela závidím :) doufám že nam tu taky pak hodíš pár zajímavych poznatku :))

4 Moraxela Moraxela | Web | 22. ledna 2012 v 18:01 | Reagovat

S B12 a železem jsem měla problém i já... obojího nedostatek u mě vedl ke kombinované anémii (z nedostatku železa a makrocytární) a jelikož jsem v té době dělala vrcholový sport, musela jsem s vegtariánstvím přestat... jinak znám dvě holčiny vegetariánky, co mají děti a nevím, jestli toho neměly dost nastudované nebo co, ale ty děti nejsou zdravé a jedno má i mírnou mentální poruchu... tak nevím, to je jen má praktická zkušenost... papa

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
heart