Únor 2012

stop talk work hard!

23. února 2012 v 21:35 Moje tlachání
ahoj holky, chřipka pořád ne a ne pustit, ale plánů je hodně, chci toho stihnout fakt moc:DDD Ohledně cvičení od března 100% budu chodit do fitka 2xtýdně s chlapem už je načase, doma jezdit na rotopedu, skákat přes švihadlo,rotanu, stepper, cvičit jógu nebo pilates taky cvičit jillian a využívat pohybu venku jak bude nádherně, aby to tělo nějak vypadalo souměrně:DD Dneska jsem celou dobu projížděla různé obrázky fitspa a hrozně mě to nabíjí energií a chutí na sobě makat! Vážně dietou a hladovkama se nic nevyřeší! Váhu odhalím zase v březnu přesněji 12.března, teď to mělo být 27, ale nebyl by to hezký pohled:// Strašně už bych chtěla to tetování achjo ta touha je nesnesitelná :DD Takže bych to tak viděla na pohyb 4x týdně, beru v potaz, že makám na směny, tak se musím tomu nejvíc přizpůsobit.Z těch 2 dnů co zbývají budou jako odpočinek nebo i větší strečink nebo zlepšování v posilování břicha:) Novinka jsem alergická na čokoládu, nejlepší je, že na čokoládu i hořkou (kterou mám ráda) dám si dvě kostičky a za 2 dny mám pleť samý beďar:/ takže konec s čokoládou. Pro mě lepší. Zajímavé, že jsem si toho všimla tak nějak pozdě po x letech:DD Začínám bojovat s celulitidou, chci chodit i na bazén jak to vyjde, tak ať se mně tam neleknou:DD Takže mažu mažu:D Jaký je reálný cíl zhubnout 6kg 2-3měsíce? taky se Vám sbíhají sliny nad sportovním oblečením :D já mít tolik prachů tak mám doma tolik šortek a tepláků:DD a sportovních podprsenek a bot fakt se lépe cvičí i v pěkném úboru:D Snad to zvládnu , hodně z Vás se pere s posledními kily, to je to nejhorší. Držím Vám palce krásky, už teď jste úžasné, kde jste se dostaly! Jídelníček snad od zítra a zkusím zítra pohyb:)


Takovou fotku budu mít takyyyyy :PPP Nádherná motivace i holčina.Miluju! <3

chřipka vede 1:0

19. února 2012 v 23:11 Moje tlachání
ahojte, momentálně me schvátila menší chřipka, ale do práce chodit musím:// u nás doma, jsou teď všichni nemocní, takže nevím od koho jsem to pochytila..jídlo taky stojí za velkou belu...pořád jsem unavená a slabá://jak mi bude o něco lépe tak se ozvu. Holky držte se a nenechte, aby vaše tělo podlehlo, tomuhle hnusnému počasí:(( už chci jaro:) mimochodem na příští měsíc plánuji fitko s chlapem konečně jsem ho přemluvila, což mě neuvěřitelně těší a už skoro měsíc nekouří, což je další bod k dobru:)) takže do léta snad budem takový "hot" pár:DDD a chtěla bych další tetování, kdo ho má, dá mi za pravdu, je to fakt jako droga :)))


nepotěšila mně...

13. února 2012 v 8:32 Moje tlachání
svině jedna hnusná, cvičím jak idiot a co ona váha hned nahoru! Takže opět a zase 61,3kg Jsem zase na začátku. Stahuju různá cvičící videa z youtube(mimochodem děkuji Chloe za tip :) ) , to tu váhu roztříštím na milion kousků. takže do poloviny března to musím dát aspoň na těch 60kg. Absolutně zkažená nálada po celý den super:// Tentokrát to dokážu !! nebudu se přežírat ne a ne!


krásky ještě teda jídelníček... rozhodla jsem se neházet flintu do žita jak se říká, budu doufat, že to časem klesne..prostě asi svaly narostly, mám jich 56% :DD

Snídaně: jogurt řeckého typu s příchutí ostružin fakt výbornej a má jenom 150kcal :) což není moc :)
Svačina: hruška
Oběd: trochu brambor, omáčka s červenou paprikou a osmahnutým tempehem, nesnědla celé, protože jsem si to obalila do hrašky a bylo to kurnik syté..
Svačina: spánek
Večeře: 2 plátky cel chleba,. s gazdovskou pomazánkou(zdravá výživa),plátke sýra, řeřicha, 2 rajčata
Pití: čaj
Pohyb: rotoped 55min, švihadlo 12 min

to jsem zase chytrá

12. února 2012 v 23:23 Moje tlachání
zlatíčka jenom v rychlosti dnešní jídelníček a pohyb, zase jsem se překonala ve švihadle:D no zítra mě čekají 2 min navíc:DD a taky vážení a měření, tak mi prosím držte palečky, ať tam je aspoň těch 60, 5 když už nic, kdybych zase měla 61 tak se na to vážně vyseru!! ale dneska jsme malinko zhřešila dala jsem si po obědě před odchodem do práce 2 čokoládové srdíčka od milky, snad jsem to spálila:// ale snídani určitě:DD

Snídaně: 2 plátky cel. chleba, tavený sýr 1ks, půl lžičky másla, řeřicha
Svačina: kiwi, 2 čokoládové srdíčka milka :/
Oběd: špenát, brambory, marinované tofu
Svačina: banán, breakfast bonavita
Večeře: 3 knackbroty, plátkový eidam, tavený sýr, 3 rajčata
Pití: 2,5 l čaje
Pohyb: švihadlo 10min(740přeskoků)- 113kcal , JM ripped in week 1 (34min) - 337 kcal

Jo koho by zajímalo kolik mají ty polomáčené tak na 80g to je 392 kcal :// to máte jednu snídani, no myslím že Vám to za to nestojí ne?:) Nedělejme žaludku na zlost :) a snažme se ho zásobovat zdravýma dobrůtkama :))


lemra líná ...

11. února 2012 v 12:29 Moje tlachání
snad dneska dobré, až na tu oplatku ráno. No ale zjistila jsem jak je to s kaloriemi v balení třeba polomáčené. Hrůza mají 80g a celkově to je 392kcal , víte jak hodně se musíte hýbnout abyste to spálily! a u čokolád ani nemluvím :// vážně mi asi opravdu nestojí za to, abych makala jak kůň a stejně bych to všechno nespálila. Přiznám se necvičila jsem celých 5 dní, ani to švihadlo. Jsem loser...co vám mám povídat...Zkusila jsem jillian shred no to jsem myslela, že to bude procházka růžovým sadem hahaha lilo ze mě jako z konve..teď už ten jídelák...

Snídaně: oplatka florenta, ovesné vločky, musli, mléko
Svačina: kiwi
Oběd: bramborový knedlík, špenát, vajíčka
Svačina: chleba s lučinou a sýrem, plátek červené papriky, hruška
Večeře: jogurt ( jídlo do práce na odpolední) takže nevím co ještě sním
Pití: čaj
Pohyb: JM 30 day shred level 1 (27min) - 249kcal , švihadlo 10min (617přeskoků) -119kcal

to sladké mě jednou zabije

5. února 2012 v 20:12 Moje tlachání
dnešek nebudu moc komentovat,včera jsme přišli pozdě domů, tak jsem šla hned spát, dneska ráno sladké dopoledne sladké, se snad toho sladkého nikdy nezbavím. a to jsem byla přejezená až až..no bez komentáře...snad jsem něco spálila..

Jídelníček:
Snídaně: kousek tvarohového koláče
Svačina: zákusek s jablky
Oběd: čočková polévka s chlebem, 2 kolečka smažené cukety
Svačina: nic
Večeře: polovinka topinky se sýrem, 3 knackbroty se sýrem a červenou paprikou, 2 liči:D
Pití: hodně čaje
Pohyb: švihadlo 10min ( 736 přeskoků), 100 jumping jacks, domácí posilování břicho, zadek, nohy, ruce, záda (28min)
Moje sportovní náplň tento měsíc :) Skáču ráda, skáču dobře:DD

good news

4. února 2012 v 7:30 Moje tlachání
Ahoj holky, tak ze zvědavosti jsem se dneska zvážila a čekalo mě příjemné překvapení. Váha mi ukázala 60,7kg Jupí :) Jsem šťastná :) Teď už jenom posnídat, zacvičit si, trochu se upravit a ve 12hod tady přijede pro nás auto. Každopádně nebudu jíst sladké, budu se snažit to tentokrát ještě více shodit :) víc pohybu dneska nestihnu, možná jestli přijedem dřív, tak si ještě zacvičím, ale to pochybuju:// Přeji příjemný den !:)

Jídelníček:
Snídaně: ovesné vločky, jogurt, mandle, čaj
Svačina: mandarinka
Oběd: mega obrovský salát :D byli jsme nakonec v tom polsku, kde jsem už párkrát byla, tak jsem si dala to samé:D plus pohár jenom menší polovina,ale byl:///
Svačina: zákusek, sýry atd.
Večeře: sýr s chlebem a paprikou, prostě hrůza už se těším na zítřejší cvičení:)
Pití: čaj, hodně vody. víno 3 skleničky
Pohyb: švihadlo 10min (648 přeskoků -slabé :(( ), rotana 15min


Stydím se sama za sebe, prosím jak budu příště říkat, že to bez sladkého vydržím tak mi jednu vražte! Děkuji ! Jinak děkuju holčiny za komentáře, moc si toho vážím!!

pořád je co zdokonalovat :)

3. února 2012 v 12:36 Moje tlachání
ahoj holky, hlásím že mám konečně nohu v pořádku, taky jsem ji dneska dala zabrat:D Každá teďkom si dáváte takové cvičební plány. No já se přidám k Vám s tím, že budu zdokonalovat tento měsíc skoky přes švihadlo :) (napadlo mě to, když jsem se koukala na blog od R. :) ) Doufám, že se nezlobí :) Každý měsíc, se budu snažit zlepšovat v různých věcech. Únor je ve znamení skoků přes švihadlo každý nový týden naskáču o 2 min navíc. A další novinka co se objevila, doufám že ji dají co nejdřív na internet, abych se zdokonalovala :D Jillian natočila další videa tentokrát je to série dvd pod názvem body revolution na 90dní. V americe to vychází na naše 2500kč. Jsou to tři série dvd plus nějaké bonusy navíc, jako je jídelní plán a další věci a taky nějakou gumu na posilování. Už se těším na nějakou upoutávku :) Mějte hezký den holčiny:)

Jídelníček:
Snídaně: mandarinka
Svačina: nic
Oběd: čočková polévka, brambory, zeleninový karbenátek, polovina papriky
Svačina: jogurt, celozrnná houstička
Večeře: mandarinka, jablko, kousek borůvkového koláče
Pití: čaj
Pohyb: švihadlo (670přeskoků) - 10min, JM ripped in (week 2)- 35min


zítra mě čeká oslava, žádný alkohol a můžem si vybrat na jídlo co budem chtít jupí:) ale švihadlo si dám už mám něco rozepsané:) no celkem jsem plná hlad vůbec nemám ty jo nechápu, to je asi poprvé co mě nechytá žravá po odpolední:)
heart